مجموعه کامل سی دی های زبان مهران میرزایی

بهترین و کاربردی ترین مجموعه حال حاضر آموزش مکالمه زبان انگلیسی

مجموعه ای که شما دریافت میکنید شامل هر 4 ترم آموزش استاد مهران میرزایی می باشد . ایشان متد خاصی برای آموزش انگلیسی داشتند و کلاسهای ایشان جذابیت خاصی دارندکه باعث میشود زبان آموز در سریعترین زمان ممکن زبان انگلیسی کاربردی و مفید را یادبگیرد . همه شاگردان ایشان بر این که کلاسهای ایشان یکی از بهترین کلاسهای آموزش زبان هستند متفق القولند و شما در اینجا شانس این را دارید که مجموعه کامل آموزش ایشون را دریافت کنید .جالبه بدونید هزینه هرترم آموزش اقای میرزایی 700 هزارتومان است. همانطور که گفته شد ایشان 4 ترم آموزش می دادند که یک ترم به اسم مقدماتی نامیده میشد و سه ترم دیگر پیشرفته 1و2و3 . این چهار ترم در قالب 74 جلسه و بیش از 150 ساعت آموزش صورت میگرفت . ما با کمک دوستان سعی کردیم متن آموزشها را تا حد امکانن آماده کنیم که متن کامل ترم مقدماتی و مقداری از جلسات پیشرفته 1و2و3 (فقط جملات مهم هر جلسه) را دربرمی گیرد .همه آموزش ایشان به نام Why nott و در قالب دو عدد دیویدی عرضه می گردد.(نمونه آموزش)

در صورت تمایل پس از واریز هزینه برای ارسال اطلاعات واریز و ادرس خود از طریق فرم یا ایمیل که در انتهای صفحه آمده است اقدام کنید . لازم به ذکر است قبل از درخواست پکیج بایستی هزینه آن به حساب ذکر شده در زیر واریز نمایید .


محصول : مجموعه کامل آموزش زبان استاد مهران میرزایی 4 ترم(1 ترم مقدماتی و 3 ترم پیشرفته) 74 جلسه آموزش بیش از 150 ساعت آموزش بهمراه متن کامل ترم مقدماتی و پیشرفته 1 و جملات مهم آموزش داده شده ترم های پیشرفته 2و3

هدیه ما : کتاب مکالمات روزمره انگلیسی با 5000 جمله و عبارت کاربردی برای 110 مبحث مختلف

تعداد : 2 عدد دیویدی

قیمت :خرید لینک های دانلود 150 هزارتومان


برای تهیه کردن مجموعه دو انتخاب دارید :  خرید سی دی ها و یا دانلود در ازای پرداخت 


1.خرید دیویدی ها : تا اطلاع ثانوی فروش بصورت دیویدی انجام نمی شود لطفا از لینک های دانلود استفاده نمایید.

دریافت در مدت حداکثر 3 روز برای ایران و 10 روز برای خارج از کشور توسط پست سفارشی { مبلغ 140 هزار تومان } که می توانید بصورت آنلاین یا ازطریق خودپردازها اقدام به واریز مبلغ نمایید.

Uten navn

2.دانلود به ازای پرداخت :

در این حالت شما مبلغی را می پردازید و سپس لینک دانلود بعد از واریز وجه به شما نشان داده و همچنین به ایمیل شما هم ارسال میشود .دقت کنید که چون حجم مطالب بالاست حتما باید اینترنت با سرعت بالا داشته باشید تا بتوانید براحتی دانلود کنید.در صورتیکه قادر به پرداخت آنلاین نیستید می تونید هزینه را به حساب بالا واریز کرده و از طریق فرم زیر یا ایمیل به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت لینکک ها به ایمیل شما ارسال گردند.

دانلود کل مجموعه 4 ترمی( حدود 4.5 گیابایت)

■ هدیه ما : کتاب مکالمات روزمره انگلیسی با 5000 جمله و عبارت کاربردی برای 110 مبحث مختلف


بصورت تکی :

دانلود ترم مقدماتی( حدود 700 مگابایت )

دانلود ترم پیشرفته 1 (حدود 2 گیگابایت)

دانلود ترم پیشرفته 2 (حدود 1.1 گیگابایت)

دانلود ترم پیشرفته 3 (حدود 1.3 گیگابایت)


“بعد از واریز هزینه خرید دیویدی ها, از طریق فرم تماس یا ایمیل زیر اقدام به ارسال اطلاعات واریزی ، مجموعه موردنیاز و همچنین آدرس دقیق( همره با کدپستی و شماره تلفن) خود نمایید”

whynot.ir@gmail.com

    نام شما (الزامی)

    ایمیل شما (الزامی)

    اطلاعات پرداخت وجه و محصول درخواستی

    آدرس دقیق با کدپستی و تلفن

    ●متاسفانه بدلیل مشغله کاری نمی توانیم تلفنی جوابگوی سوالات شما باشیم پس لطفا در صورت هرگونه سوالی با ایمیل ما در تماس باشید.ما در عرض ‍حداکثر ۲ ساعت پاسخگوی سوال یا درخواست شما خواهیم بود.