پرفروش ترین برنامه‌های موبایل برای یادگیری زبان

پرفروش ترین برنامه‌های موبایل برای یادگیری زبان

در اینجا پرفروش ترین برنامه‌های موبایل برای یادگیری زبان را به شما معرفی می کند. شما در صورت نیاز می توانید با مراجعه به سایت آنها این برنامه ها را دانلود نمایید.

لیستی از پرفروش ترین برنامه‌های موبایل برای یادگیری زبان

هزاران برنامه‌ی فوق‌العاده وجود دارند که می‌توانید با استفاده ازشان آن‌چه را می‌دانید تمرین کنید، لغات جدید بیاموزید و حتی به منظور امتحان تلفظ خود صحبت کنید! این راه فوق‌العاده‌ای برای استفاده از زمانتان است. وقتی با چیزی روبرو می‌شوید  که درکش نمی‌کنید، نسبت به آن اطمینان ندارید یا درباره‌اش به شفاف‌سازی بیشتر نیاز دارید، فقط یادداشتی برای خود تهیه کنید و از معلم‌تان در درس بعدی‌تان سؤال کنید.

پس چه برنامه‌هایی بیش از همه سفارش می‌شوند؟

Babbel

Babbel برنامه‌ای محبوب است که براحتی موضوعات را برای شما دسته‌بندی می‌کند تا از میان آن‌ها انتخاب کنید و واژگان مرتبط با آن موضوع مخصوص را یاد بگیرید. امکان صحبت کردن وجود دارد تا تلفظ خود را تصحیح کنید و سپس جلسات بررسی وجود دارد تا ببینید که آیا همه چیز تماماً یاد گرفته شده است؟ زبان‌های زیر در این برنامه ارائه می‌شوند: فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، سوئدی، پرتغالی برزیلی، انگلیسی، هلندی، لهستانی، اندونزیایی و ترکیه‌ای.

Duolingo

این برنامه‌ی یادگیری زبان بیشتر شبیه به یک بازی است. وقتی درست پاسخ می‌دهید، امتیاز می‌گیرید و اگر چیزها را اشتباه جواب بدهید، «جانتان کم می‌شود». آن‌ها شما را در وجوه مختلف می‌سنجند، و برنامه‌ این چیزها را به صورت تصادفی منظم می‌کند تا جایی برای زیاد راحت شدن با قالب یا خسته شدن وجود نداشته باشد. زبان‌های ارائه شده عبارتند از: اسپانیایی، آلمانی، فرانسه، پرتغالی یا ایتالیایی.


پیشنهاد ما برای یادگیری سریع زبان انگلیسی مجموعه برتر Why not با تدریس استاد مهران میرزایی می باشد برای اطلاعات بیشتر و  نمونه آموزش کلیک کنید


Busuu

این بیشتر شبیه به یک برنامه‌ی تطبیق لغات با هزاران عبارت و لغت برای یادگیری در ابتدا است. با اینحال همزمان که پیشرفت می‌‌کنید، سطح‌ها سخت‌تر می‌شوند و از شما می‌خواهند پرسش‌ها را بنویسند و پاسخ دهند. سپس این پاسخ‌ها توسط افرادی که به آن زبان صحبت می‌کنند بررسی شده و نمره داده می‌شوند. زبان‌های ارائه شده عبارتند از: انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی (برزیلی)، روسی، لهستانی، ترکیه‌ای، عربی، ژاپنی، چینی.

LiveLingua

این مدرسه‌ی آنلاین زبان برنده‌ی جایزه است. بنابراین تا حد زیادی شبیه به برنامه‌ای با شخصی حقیقی در سر دیگر است. به شدت برای هر یادگیری جدی زبان توصیه می‌شود، چون حتی با برنامه‌های مدرن امروزی هم، به هنگام یادگیری زبان دیگر، هیچ جایگزینی برای معلم واقعی وجود ندارد.