نکات یادگیری زبان برای مبتدیان

نکات یادگیری زبان برای مبتدیان

لیستی از نکات یادگیری زبان برای مبتدیان

لغات

این جایی است که همه چیز شروع می شود. شما باید از یک جا شروع کنید و یاد گرفتن لغات پایه در واقع تنها جا برای شروع یادگیری یک زبان جدید است. یادگیری لغات جدید را با درست کردن مجموعه ای از فلش کارت برای خود شروع کنید. آن ها را دوره کنید، حتی اگر فقط روزی یک دفعه و به مدت ۱۰ دقیقه باشد. اگر ‌برایتان راحت تر است دفتری کوچک برای خود درست کنید. شما حتی می توانید در خانه ی خود برچسب بزنید.

همه ی چیزهای روزمره در خانه ی شما است و می توانید خانه را با یادداشت های برچسبی یا مشابه آن علامت گذاری کنید. وقت زیادی نمی برد و به محض این که تمام بشود شما می‌توانید همان طور که در خانه می چرخید، یاد بگیرید. به زودی از عهده ی مسائل اساسی برخواهید آمد.

کتاب ها و بازی ها

درست همان طور که در بچگی شما کتاب ها و بازی های خود را دوست داشتید، باید به خواندن و بازی کردن برگردید، اما به زبانی دیگر. امروزه، ما اینترنت را داریم که اوضاع را راحت تر می کند. کتاب های کودکان را بخوانید (یا گوش کنید) و بازی های کوکانه انجام دهید و با بازی های آنلاین سرگرم بشوید. دوباره، فقط هر روز مقدار کمی ‌زمان همچنان نتایج را در بر دارد. مگر ۲۰ دقیقه پشت رایانه چقدر می شود؟ شما که احتمالاً کل روز را صرف آن خواهید کرد. این عادت را کسب کنید و آن گاه شما خواهید توانست جملاتی را با همه ی لغاتی که یاد گرفته اید و بازی های جمله سازی و گرامری که آنلاین انجام داده اید، بسازید. بوم! حالا کمی بیش تر به زبان جدید صحبت می کنید.


پیشنهاد ما برای یادگیری سریع زبان انگلیسی مجموعه برتر Why not با تدریس استاد مهران میرزایی می باشد برای اطلاعات بیشتر و  نمونه آموزش کلیک کنید


اختصاص دادن و خواستن

موضوع آخر جایی که همه چیز در آن است. اگر شما هر روز وقت کمی را اختصاص ندهید، یا هر قدر زمان در واقع لازم است تا..

شما باید بتوانید به طور مداوم تمرین کنید. باز، حتی اگر ‌فقط ۲۰-۳۰ دقیقه در روز باشد. میل به یادگیری زبان باید باشد. این لازم است تا تقریبا همه چیز را در زندگی کامل کنید، پس اگر شما واقعا آن را می خواهید، شروعش کنید! همیشه راحت نخواهد بود، اما به انجام خواهد رسید. واقعا چه قدر بد آن را می ‌خواهید؟

 

منبع : http://iranianlc.com